2 Januari 2010

Nu är det inte lång tid kvar! Endast 26 dagar kvar till BF!
Ska försöka ta mig ner på stan på måndag och köpa lite hallonbladsté!
Vet inte om jag tror på att det kommer funka att snabba på´t lite.
Men är alltid värt ett försök!

Jul och nyår har varit mysigt!

Jul spenderades hemma hos mor med familjen och älsklingen såklart!
Fick massor med prylar :O
Digitalkamera, babysitter, ljuslyktor, presentkort m.m. :)

Födelsedagen vart mys den med!
Först kom far +familj över!
Sedan kom Mor och släkten!
Och efter det kom Syrran och Marina över på lite filmkväll!
Mega mys dag. Var dock helt slutkörd efteråt o ryggen bara värkte som vanligt!
Men är juh sådant man får tåla när man väntar liten.

Är glad som attan att det inte kom någon med det traditionella presentkortet på systemet!
Då hade jag blitt lite lack! :P
Inget man vill ha när man är gravid! Spelar ingen roll om man fyller systemet myndig!

Nyår spenderades hemma hos Torbjörn som hade lagat en massa god mat!
Trodde jag skulle spricka efteråt. Råka som vanligt äta för mkt!
Var proppis flera timmar efteråt ^^

Mja mja. Nu skall jag mysa ner i soffan o käka en julskinkesmörgås!! :D

- C -

v 36+1

Kommentarer
Postat av: Jonnah

;D iiiiiihhhhh, SNART SNART SNART!! wiie!!

2010-01-02 @ 16:50:09
URL: http://jonnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback