14 September 2009

V 20+3 idag :)
Har gått igenom mer än hälften av graviditeten nu :)
Bebben mår fint och h*n sparkar massor och mår bara finfint :]

Själv så mår jag förjävligt! Har varit sjuk sen förra söndagen!
Trodde ja blev frisk i förrgår. Men iiicke.
Feber, snuva och hosta som håller mig vaken heela natten!

Borde egentligen ta det lugnt. Men fick hets idag och städa och möblera om i sovrummet!
Vart mega mys med nya påslakan och mysiga filtar!

Bosse tyckte inte om att jag möblerade om. Han bara skrek o tjura på mig!
Men nu ligger han där inne o stortrívs :)

Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen och hoppas på att Gossip girl kommer ut idag :)

Tjing tjing

<3

- C -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback