13 November 2009

Jaja. Jag är skit dåligt på att uppdatera.
Har så mkt annat som jag prioriterar! :p

V 29+0 idag! = Att om 9 veckor så är bebben färdi vuxen och kan komma närsomhelst!
Men h*n kommer nog vänta med att komma ut tills han absolut måste tror jag!
Allt går bra! H*n bökar runt som en tok därinne. Dock jobbigt när man ska sova!
Vaknar hela tiden under nätterna för att han bökar! ( TVI!)

Men men. Då vet man ialf att h*n mår bra !

Känner mig som en mega tjockis! Inga av mina gamla kläder passar! 
Stora jackan som jag lånat av mor räcker snart inte ens runt magen längre :(
Men men! Det löser sig!

Har inte hänt så mkt alls på senaste!
Allt som rör sig i mina tankar just nu är bebben!
Så förstår att ingen orkar lyssna på det längre :P 

Mja mja. påbörja lite städ o tvätt nu! Har massvis med roligt tvättande som väntar ^^

<3<3<3

- C -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback