31 Maj 2009

30 Maj 2009

Började med jobb..
När jag kom hem ifrån jobbet så slog det till i ryggen. kunde inte sitta ner o absolut inte böja mig. Jävla jobb. Men hade sagt till syrran att jag skulle gå ut med Kelly eftersom att hon inte hann. Så kämpade mig ut ialf.

Jävligt glad att jag gjorde det. För promenixen läkte ryggen min :]
Så vi gick extra långt tack vare det. !

Efter promenade så åkte Mi, Magnus, Mor o co till Sundbyholm och grillade o njöt av värmen, Blev dock tvungen att sitta i skuggan för att mi hade bränt mig. Men var underbart ialf!

Runt 6 åkte vi vidare och hälsade på Morfar som har börjat fått hemlängtan nu. isch isch.

På vägen hem så hittade vi massa brie ost och munkar vi triangeln som vi kände oss tvunga att köpa och moffa i oss till Robinsson finalen! Heeeeeeeeeeelt fel människa vann!

Sedan rullade jag hem o sov så göt så det var sjukt ;D


Dagen:

Jobb, jobb, jobb. Trodde jag skulle dö där i värmen!

Idag har mi firat mor min, Varit på stan o köpt linnen, Hälsat på Morfar.
Har även varit ute i Torshälla hos Far min. Och tagit en liten promenix.

Hade myyyyycket mer o skriva om dagen. Men insåg hur jäkla sugen på vatten jag var!

Natti natti! <3

- C -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback