29 Maj 2009

Nu sitter man här igen. Ensam och tittar på tv.
Underbart, men önskar att man kunde få lite sällskap utav nörden. :]

Börja dagen med att jobba, Fifan vad varmt!

Efter det så var jag och Magnus ute med hans mors vovvar.
Vi promenerade i ca: en timme! Hittade även en glasskiosk på vägen :]
Och har äntligen lyckats fått styr på hennes lite ouppfostrade hundar.
Så nu gick vovven äntligen fot så man kunde vandra i lugn och ro.! ;D

Efter promenaden så gick jag hem och vilade en stund.
Och promenerade ( !!! ) till mor min och drog sedan till Sjukhuset.

Dom har ej hittat vad som är fel än... ;(
Men han mår hyfsat bra så vi ska ut på en promenad med rullstolen imorgon :)

Efter att ha besökt min käre gamle Morfar, så åkte mi hem till mor och spelade Guitarr Hero, glodde på Talang och busade som fan med lillen :] Fattar ej hur någon kan vara så kittlig!

Nu har man äntligen kommit hem!
Blir snart till o sova... Jobba imorgon.. Yeeey!!! ;D  (  TVI  :\  )

<3<3<3

- C -

(publiserar idag. missa visst det förut :S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback