8 Juni 2009

Ojsan! Skrev visst fel på året på förra inlägget ^^
Folk som läste la nog ej märke till det :P

Har hänt ganska mkt dom senaste dagarna.

I fredags så fick Morfar komma hem ifrån sjukhuset! :]
Mor och jag stod i trapphuset och Konverserade med en släkting medans vi väntade på att morbror och morfar skulle komma.
Så Hör man några röster så jag tittar ner och ser hur min morfar (som fortfarande är helt ostabil) tar världens sats och börjar "kuta" upp för trappen! ;O ^^ Som tur var så fick Morbrorn min tag i hans arm precis när han var påväg att trilla!
Så typiskt Lalle asså! Kan aldrig ta det lugnt!

Och har som tur är inte skett några rejäla olyckor än !
Antagligen en spricka i revbenen. Men trodde på värre saker.
För Lalle fungerar som så att så länge man inte är död så är det inget att oroa sig för!

Minns en gång när han ringde och berätta att han hade råkat ut för en liten olycka.
Han hade trillat och slagit i huvet och legat avsvimmad i 45 minuter i sin egen blodpöl.
Men åkte han upp för det? NEJ, inte Lalle inte ^^ Har verkligen en vimsig morfar!




Nationaldagen så var mi o titta på kungen med min kungatokiga mor....
Sedan så fira mi kusinen Elin och Jerry ( typ bror ) för att dom tatt studenten!
Var sjukt stressig och seg hela dagen! Ville bara hem o sova.
Hade för mkt att tänka på. Plus att mi var förskyld och chaffis!


Söndags bidde det till att lata oså.


Och idag så har mi spenderat heeela dagen på munktell!

Var Intro inför sommarjobbet :]
Var faktist inte lika trist som jag trodde.
Men mådde skit hela dagen så det förstörde väldigt mkt!

Men nu märker jag att detta inlägg vart lite mongo. så avslutar det nog nu ^^

- C -

...   ?   ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback