21 December 2009

Åh vad jag älskar snö och jul! Helt mega mysigt när det är helt snöigt ute och ljus i nästan alla fönster!

Idag har mi och älsk äntligen stor handlat. Känns underbart nu när det är fyllt i kyl, frys och skafferie.

Efter handlandet så åkte mi te mor och drack lite kaffe.
Var mys det med för hittade ett gammalt påslakan som jag själv haft när jag var liten.
Var helt slitet på det bästa viset! Inte trasigt. Men underbart mot huden! :)

Nu ska jag tända massa ljus, värma glögg och spela lite poker !
Hoppas bebben slutar bråka snart bara så man kan njuta o slappa helt!
Han envisas med att pressa upp rumpan sin i mitt revben! TVI <3<3<3

- C -

38 dagar till BF ;D

Kommentarer
Postat av: Annica

Vet ni att de är en pojke nu? =) .. Har ni bestämt namn?

2009-12-24 @ 23:26:18
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback