20 December 2009

Förstår inte mig på detta! Tyckte jag uppdatera för en vecka sen !
Men tiden går fort när man har roligt antar jag :)

Livet flyter på. Magen min är enormt stor nu!
Och bebben är ännu större. Börjar bli trångt för "honom" därinne! När jag sitter ner slår hans rumpa i mina revben! TVI vad ont det gör!

Är i vecka 35 (34+2) nu ialf. Och bebben verkar må bra och har lagt sig med huvudet neråt! Fortfarande ruckbart men han fixerar sig nog snart :)

Känns helt jävla underbart att jag är klar med allt till bebben! Enda som saknas är lite blöjor och kanske en pyamas till eller två :]


Snart julafton också! Verkar som det äntligen blir en jul med snö! :]

Mja mja.

Ska försöka uppdatera oftare.

- C -

<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback